меню
29.09.2022

Чат-бот ДТЕК Київські електромережі — зручний інструмент передачі показів електролічильника

В ДТЕК Київські електромережі працює зручний онлайн-сервіс передачі показів електролічильника — чат-бот у месенджерах Viber та Telegram. Він дозволяє швидко передати інформацію про спожиті кіловати електроенергії. Користуватися ним можна 24/7 за допомогою мобільного телефону, що приєднаний до мережі інтернет.

З 1 по 3 число кожного місяця ДТЕК Київські електромережі очікує від своїх клієнтів покази електролічильників. Найбільш зручним та простим у користуванні сервісом передачі інформації про спожиті кіловати є чат-бот у Viber або Telegram.

Для передачі показів електролічильника через чат-бот необхідно:

  • у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (лише для незареєстрованих клієнтів) — ввести номер телефону та особистого договору з ДТЕК Київські електромережі. Це відбувається один раз під час першого використання сервісу;
  • обрати в меню послугу «передати покази лічильника» та ввести дані;

«ДТЕК продовжує розвивати інфраструктури електромереж, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета — надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. Завдяки роботі чат-боту передавати покази лічильника можна швидко та зручно. Клієнту не потрібно нікуди телефонувати або ходити — сервіс працює дистанційно, цілодобово та миттєво», — зазначають в компанії.

Наразі чат-ботом від ДТЕК Київські електромережі користуються понад 130 тисяч столичних клієнтів. Окрім передачі показів лічильника за допомогою чат-боту вони також можуть:

  • повідомити про відсутність електроенергії;
  • замовити послугу щодо роботи приладів обліку (заміну, налаштування, опломбування/розпломбування, повідомити про проблему);
зв'яжіться з нами