меню
RU
UA
вибір мови

Поширені запитання

Поширені запитання

  • Що відноситься до сфери обслуговування ДТЕК Київські електромережі?

    Між енергопостачальною компанією та споживачами електричної енергії встановлюються так звані «межі розподілу», закріплені в договорах. Так, наприклад, при постачанні електроенергії в житлові будинки та громадські будівлі, межа розподілу встановлена ​​на введенні електричного кабелю в будинок. Для промислових підприємств вона встановлюється в договорах згідно балансової належності. Відповідно до цього здійснюється і обслуговування. ДТЕК Київські електромережі обслуговує лінії електропередачі, трансформаторні підстанції та інші електромережі до кордонів розподілу. Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється житлово-експлуатаційними організаціями, а в організаціях і на підприємствах - спеціальними енергетичними службами. Таким чином, ДТЕК Київські електромережі виконує основну функцію - забезпечення електроенергією, а розпорядження нею - функція комунальних служб міста та самих споживачів. ДТЕК Київські електромережі, в складі якого є підрозділ Держенергонагляду, також займається контролем і державним наглядом за режимами споживання.

  • Кому потрібно передавати показання лічильника електроенергії?

    Покази лічильників приймає як постачальник електроенергії, так і оператор системи розподілу. Різниця в тому, що постачальник може відразу розрахувати вартість і сформувати рахунок, а оператор системи розподілу тільки приймає свідчення. На практиці це означає наступне: при передачі показань ДТЕК Київські електромережі ви побачите суму до сплати тільки після отримання рахунку від постачальника універсальних послуг, а при передачі показань відразу постачальнику ви зможете побачити рахунок і оплатити його.

  • Помилкові оплати за електроенергію на рахунок компанії ДТЕК Київські електромережі

    Вам не варто турбуватися. У випадках, коли переплата виникла в результаті переказу коштів на наш рахунок, оплата буде автоматично перерахована на ваш особистий рахунок в ТОВ «Київські Енергетичні послуги» до першого числа наступного місяця. Перекази коштів відбуваються щомісяця. 

  • Яке обладнання знаходиться на балансі житлових організацій ЖЕК і ОСББ?

    Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється житлово-експлуатаційними організаціями. Внутрішньобудинкові електромережі, електрообладнання головного розподільного щита будинку і поверхневих розподільних щитів знаходяться на балансі підприємства, яке надає послуги з утримання будинку та прибудинкової території (балансоутримувач), яке згідно п.5.5.5.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії зобов'язано самостійно, без участі енергопостачальника, забезпечувати належний технічний стан і безпечну експлуатацію електроустановок і внутрішньобудинкових електромереж. Основні організаційні і технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання регулюються Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258. Відповідно до п. 5.1 розділу IV. Правил «у споживача (балансоутримувача житлового будинку) повинен бути організований постійний і періодичний контроль технічного стану електроустановок, обладнання, будівель і споруд» Тому ремонт, обслуговування та контроль за станом внутрішньобудинкових електромереж, електрощитових і електрообладнання, які не перебувають на балансі або в оперативному управлінні ДТЕК Київські електромережі, повинен забезпечувати балансоутримувач житлового будинку. 

  • Мені прислали рахунок від ДТЕК Київські електромережі, в якому вказано борг. Я не згоден з сумою боргу. Як врегулювати це питання?

    Потрібно провести звірку розрахунків між вами і ДТЕК Київські електромережі. Ви можете зробити це самостійно в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі або за допомогою фахівця в центрах обслуговування клієнтів. При відвідуванні центру обслуговування візьміть з собою всі необхідні документи, які знадобляться для ідентифікації власника особового рахунку та звірки розрахунків. Якщо ви маєте (або мали в минулому) право на пільги, візьміть з собою посвідчення про їх надання та довідку з ЖЕВ про склад сім'ї. Якщо ви маєте право на пільгу, але ще не зареєстрували її в ДТЕК Київські електромережі, візьміть з собою весь необхідний пакет документів для її оформлення.

  • Як перевірити роботу електролічильника?

    Якщо у вас виникли сумніви щодо правильності показань електролічильника, ви можете звернутися в кол-центр ДТЕК Київські електромережі або ж спробувати перевірити роботу лічильника самостійно. Для цього вам необхідно відключити всі без винятку електроприлади в квартирі і простежити за диском лічильника. Він повинен провернутися до появи у віконці великої червоної позначки і зупинитися. В електронному лічильнику роль «точки» грає світлодіод «навантаження», який в разі відсутності навантаження не повинен блимати. Якщо обертання диска триває (або світлодіод продовжує мигати), то найбільш ймовірними причинами можуть бути:

    • • ви забули щось вимкнути;
    • • Не вимкнена з розетки побутова техніка в «очікувальному режимі» хоч і незначно, але споживає електроенергію;
    • • у вашій квартирі відбувається втрата електроенергії - застаріла електропроводка або пошкоджена ізоляція;
    • • електричний дзвінок на вхідних дверях залишається включеним;
    • • до ваших електричних мереж підключені інші споживачі.

    Після усунення можливих причин світлодіод лічильника блимає або диск продовжує обертатися? Необхідно повністю виключити запобіжники ( «пробки») або відключити автоматичні вимикачі. Якщо після застосування зазначених заходів нічого не змінилося, скористайтеся онлайн формою замовити послугу по роботі з приладами обліку ДТЕК Київські електромережі.

  • Що робити при виникненні аварійної ситуації з лічильником (іскрить, димить, горить)?

    Квартира

    В першу чергу вимкніть від мережі електроприлади і автоматичні вимикачі (по можливості).
    Зверніться в організацію, що обслуговує житловий будинок (ЖЕВ, ОСББ, ЖБК), викличте електрика для перевірки внутрішньобудинкових мереж та усунення пошкоджень.

    Якщо при усуненні пошкоджень пломба з лічильника була знята:

    • візьміть Акт про аварійне розпломбування у обслуговуючої організації;
    • зверніться в ДТЕК Київські електромережі для виклику майстра з опломбування лічильника;
    • надайте Акт про аварійне розпломбування.

    Майстер опломбує лічильник, а в разі несправності - виконає його заміну.

  • Куди звертатися, щоб повідомити про розкрадання електроенергії або про інші порушення?
  • Чому важливо передавати показання електролічильника станом на перше число місяця?

    Сума до оплати нараховується за період в 1 календарний місяць - з 1 числа місяця, що минув по 1 число поточного місяця. Передавайте показання лічильника з 1 по 3 число щомісяця, дані будуть зараховані як свідчення на 1-е число. Якщо з якоїсь причини ви не передали показання лічильника з 1 по 3 число, то сума до оплати розраховується виходячи з вашого середньомісячного споживання (згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії).

  • За якими реквізитами потрібно платити за додаткові послуги - технічну перевірку, експертизу, параметризацію приладу обліку і т.д.?

    Реквізити для оплати за додаткові послуги ДТЕК Київські електромережі:

    Одержувач: ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі»

    Код ЄДРПОУ: 41946011

    № р / р: 26009300128545

    МФО: 322669

    Банк: ГУ по Києву та Київській області АТ "Ощадбанк"

  • Які цифри на лічильнику потрібно вказувати при внесенні показань?

    На табло індукційного лічильника є 5, 6 або 7 цифр. У більшості випадків остання цифра (рідше - дві) відокремлені комою, виділені іншим кольором або відрізняються за розміром. Ці цифри показують десяті і соті частки кВт і їх не потрібно враховувати при знятті показань. Якщо кома і поділ за розміром або кольором відсутній, при знятті показань необхідно записувати всі цифри.

    На табло електронного лічильника дані відображаються послідовно: кількість використаної електроенергії, дата, час роботи приладу та ін. Баготозонні лічильники по черзі відображають показання по кожній зоні: Т1, Т2, Т3 і іноді Т4 (загальна кількість по всіх зонах). Щоб зняти показання, дочекайтеся появи потрібної інформації на табло або натискайте кнопку "введення" для перемикання даних, поки не з'явиться потрібна інформація.

    Якщо у вас залишилися питання по роботі лічильника, ознайомтеся з інформацією на сторінці Все про прилади обліку.

  • Що робити, якщо електролічильник пошкоджено?

    Якщо ви виявили, що прилад обліку електроенергії на сходовій клітці пошкоджений (зірвана пломба, розбите скло, є сумніви щодо його справності), потрібно негайно повідомити ДТЕК Київські електромережі. Для цього скористайтеся формою зворотнього зв'язку.

    Якщо прилад обліку електроенергії у вашій квартирі було пошкоджено ненавмисно, потрібно терміново повідомити про це в центр обслуговування клієнтів ДТЕК Київські електромережі. У разі своєчасного повідомлення про ненавмисне пошкодженні приладу обліку або пломб на ньому, відшкодовується тільки вартість приладу обліку без накладення штрафних санкцій. Якщо працівники енергокомпанії виявлять пошкодження, про яке клієнт не повідомив, то вони складають Акт порушення ПКЕЕН та проводять нарахування збитків.

  • З якою метою проводять заміну лічильників?

    Електролічильники згодом виходять з ладу і вимагають заміни навіть при обережному користуванні і відсутності втручання в його роботу. Кожен пристрій розрахований на певний період роботи, протягом якого спожита електрична енергія вимірюється коректно. Цей період називається «міжповірочний інтервал». Коли він наближається до завершення, електролічильник необхідно здати на перевірку. Крім того, якщо у споживача або у фахівців компанії виникають підозри, що електроенергія враховується неправильно, сторони можуть ініціювати перевірку лічильника і, як наслідок, його заміну.

  • Чому укладення договору про користування електричною енергією є обов'язковим?

    Постановою Кабінету Міністрів України від 20.06.2018р. №502 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визнано, що Правила користування електричною енергією для населення втратили силу. Відповідно, врегулювання договірних відносин сторін здійснюється відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ).

    Згідно п. 3.1.9. ПРРЕЕ: споживання електричної енергії без укладення відповідних договорів на роздрібному ринку не допускається.

    Відповідно до п. 3.2.5. ПРРЕЕ «Оператор системи зобов'язаний укласти договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи. Не допускається розподіл електричної енергії до точки розподілу електроустановки споживача при відсутності чинного договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з таким споживачем. »

    Згідно п. 2.1.6. «У разі незгоди споживача приєднуватися до умов договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, споживач не має права використовувати електричну енергію з системи розподілу і повинен подати оператору системи розподілу письмову заяву про припинення розподілу електричної енергії на його об'єкт.»

    Постачання електричної енергії споживачу (фізичній особі) здійснюється за наявності укладеного договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії і приєднання до публічного договору поставки електроенергії споживачу на умовах обраного комерційної пропозиції (п.п. 3.1.6.-3.1.7. ПРРЕЕ) .

    Невід'ємною частиною договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії є паспорт точки розподілу, акт про розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, заява-приєднання встановленого зразка, інші додатки.

  • Як переоформити особовий рахунок на своє ім'я?

    Для переукладення договору про користування електричною енергією та переоформлення особового рахунку на своє ім'я (в тому числі в комунальній квартирі) звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки користувачів ДТЕК Київські електромережі.

    При зверненні необхідно мати такі документи:

    • • копію та оригінал документа, що підтверджує право власності на житло, зареєстроване в Бюро технічної інвентаризації (право власності відповідно до Цивільного кодексу України виникає у особи з моменту державної реєстрації);
    • • копію та оригінал паспорта власника;
    • • копію та оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
    • • всі квитанції про сплату за електроенергію (якщо є заборгованість по оплаті - її потрібно погасити перед подачею документів);
    • • показання лічильника на момент звернення до служби підтримки користувачів ДТЕК Київські електромережі.

    Примітка: Якщо ви маєте право на пільгу, необхідно принести з собою всі необхідні документи для підтвердження.

    Для комунальних квартир додатково потрібно отримати письмову згоду всіх співвласників.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами