меню
30.07.2025

Надали неправильні покази? ДТЕК Київські електромережі підкаже, що робити

Сьогодні стартує новий період передачі показів лічильника електроенергії ДТЕК Київські електромережі. З цими даними енергетики розрахують фактичний обсяг електроспоживання за місяць, а постачальники сформують коректні платіжки. Але що робити, якщо ви випадково надіслали неправильні покази? Не панікувати й виправити помилку до 3 серпня за інструкцією нижче.

Якщо ви передавали в чат-боті ДТЕК Київські електромережі у Viber або Telegram покази і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми. 

У випадку, коли надіслані вами покази є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних.  

На фото мають бути чітко видно: 

  • покази лічильника, 

  • серійний номер, 

  • зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»). 

Щоб перевірити, чи покази вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК Київські електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» й оберіть адресу об'єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показами.  

Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.

зв'яжіться з нами