Табло лічильника «бреше»? Як перевірити і уникнути зайвих витрат пояснює ДТЕК Київські електромережі
Якщо ви почали сумніватись у показах на табло, а сума в платіжці за світло більша за звичну, це може бути підставою для проведення перевірки лічильника. Замовити послугу ви можете в кілька кліків на сайті ДТЕК Київські електромережі.

Лічильник — це єдиний інструмент для обліку спожитої електроенергії. Якщо він працює некоректно, це може позначитися на ваших платіжках.
Ви не змінювали своїх побутових звичок, не купували нову техніку, а лічильник почав нараховувати відчутно більше, ніж зазвичай? Це привід перевірити, чи з приладом все гаразд. Для цього:
-
Вимкніть всі електроприлади в оселі та подивіться, чи продовжив лічильник рахувати кВт-год (обертається диск або змінюються цифри на табло).
-
Якщо лічильник продовжує рахувати кВт-год, перейдіть у розділ «Послуги по лічильнику» на сайт ДТЕК Київські електромережі та замовте експертизу лічильника за пару хвилин. На період проведення експертизи ми тимчасово встановимо інший прилад обліку електроенергії.
-
Якщо ж на екрані вашого лічильника горять індикатори «Увага», «Реверс» або «Земля» або з’явилася зона Т4, рекомендуємо залишити заявку на технічну перевірку в тому ж розділі.
Після отримання заявки ми сформуємо рахунок залежно від характеристик вашої електроустановки.
Основа коректних платіжок за світло – це точні обсяги споживання електроенергії. І цього можливо досягти лише за коректної роботи лічильника та вчасно переданих показів до енергокомпанії.