меню
01.08.2023

Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Київські електромережі

Початок місяця — час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Київські електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.

Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати ним користуватися, потрібно:

  • у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад мільйон клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Київські електромережі.

Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.

Крім чат-бота, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Київські електромережі. Оберіть найзручніший для користування:

  • вебформа на сайті ДТЕК Київські електромережі, що працює без реєстрації;
  • IVR-меню контакт-центру за телефонами +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588, +38 (073) 202 1588. Для початку використання у голосовому меню слід обрати «2»;
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі;

Важливо. ДТЕК Київські електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

зв'яжіться з нами