ДТЕК Київські електромережі звертається до мешканців Києва з проханням передавати покази лічильника через доступні дистанційні канали
ДТЕК Київські електромережі разом з постачальниками інших комунальних послуг роблять усе, щоб в столиці були світло, зв'язок, газ, водопостачання та тепло. Щоб і надалі забезпечувати надійну роботу електроінфраструктури, оператору системи розподілу необхідно закуповувати запчастини для ремонтів та паливо для заправки автопарку аварійно-відновлювальних бригад. Оператор системи розподілу звертається до підприємств та мешканців області з проханням, по можливості, передавати покази лічильників через доступні дистанційні канали зв’язку та оплачувати рахунки.
ДТЕК Київські електромережі робить усе можливе, щоб електроінфраструктура міста стабільно працювала. З 24 лютого компанія скасувала планові ремонти та перевела всі бригади в режим аварійно-відновлювальних робіт. Для того, щоб компанія могла й надалі дбати про електромережі, мешканці, за можливості, мають розраховуватися за отриману послугу.
Для коректного нараховування плати за спожиту електроенергію, клієнтам необхідно вчасно (включно до 3 числа місяця) передавати покази лічильника за минулий місяць. Завдяки цим даним постачальник електроенергії формує квитанції для сплати.
«Задля безпеки клієнтів в компанії створені та працюють дистанційні сервіси передачі показів. Ми звертаємося до мешканців Києва з проханням користуватися ними. Усе можна зробити за допомогою смартфону та інтернету з будь-якої точки планети менше ніж за хвилину. Всі сервіси працюють 24/7. Вчасно надані покази та сплачені рахунки за послуги — запорука стабільного електропостачання міста», — повідомили в компанії.
Для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні дистанційні канали зв’язку:
- чат-бот у Viber та Telegram;
- спеціальна форма на сайті ДТЕК Київські електромережі без необхідності реєструвати особистий кабінет;
- особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Київські електромережі у Facebook;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі;
- телефони контакт-центру: +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38, (050) 210 1588, +38 (073) 202 1588;
Якщо ви не маєте можливості передати покази лічильника, нарахування постачальником будуть здійснені згідно з вашим середньомісячним споживанням. Наступного місяця ви зможете передати покази й ми зробимо корегування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
Нагадаємо, що енергетики ДТЕК Київські електромережі звернулися до клієнтів із проханням підтримати їхню роботу.