меню
29.05.2023

ДТЕК Київські електромережі розповів про особливості передачі показів двозонних лічильників через чат-бот у Viber та Telegram

Настав період передачі показів лічильника. Для цього в ДТЕК Київські електромережі працює зручний сервіс — чат-бот у Viber та Telegram. Його головна перевага — цілодобове обслуговування без необхідності відвідувати офіс компанії. ДТЕК звертає увагу клієнтів на особливості, які слід враховувати при передачі показів двозонних лічильників — вказувати окремо дані в зоні «день» та «ніч».

dtek-kijivski-elektromerezhi-rozpoviv-pro-osoblivosti-peredachi-pokaziv-dvozonnih-lichilnikiv-cherez-chat-bot-u-viber-ta-telegram-1

ДТЕК Київські електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам користуватися чат-ботом у Viber та Telegram для передачі показів лічильника за лічені хвилини. Для того, щоб нарахування були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази слід в останні 2 дні поточного місяця та в перші 3-и дні наступного.

У випадку, якщо у клієнта встановлений двозонний лічильник, чат-бот йому запропонує почергово передати покази в зоні «день» та «ніч». В залежності від типу приладу обліку вони можуть бути позначені на табло різними індексами. «День» — 1.8.2., 15.8.2 або Т22. «Ніч» — 1.8.1., 15.8.1. або Т21.

«ДТЕК, незважаючи на війну, продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручний чат-бот у Viber та Telegram для швидкої передачі показів електроенергії. Сьогодні його користувачами в Києві є майже 1 мільйон клієнтів. Окрім показів лічильників з його допомогою також дізнатись про можливі відключення», — розповідають у компанії.

Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:

  • В пошуку ввести «ДТЕК Київські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
  • Слідуючи за підказками в меню передати показники лічильника;

Покрокову відеоінструкцію, як користуватись чат-ботом, дивіться за посиланням.

Важливо. ДТЕК рекомендуємо мешканцям Києва щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами