меню
08.04.2024

Комуналка-2024: що потрібно знати про контрольне знаття показників лічильника та які головні міфи

Мета контрольного зняття показників — зафіксувати показники на лічильнику, щоб потім фахівці енергокомпанії могли їх звірити з тими, які передавав востаннє клієнт. Це дозволяє проаналізувати електроспоживання і знайти помилки в нарахуванні обсягів, якщо такі були.

Що потрібно знати про контрольне зняття показників та які головні міфи навколо цієї послуги

Міф № 1: Контролер завищує/вигадує дані лічильника.

Правда: Завдання контролера якраз полягає у фіксації фактичних даних, щоб на їхній основі можна було провести аналіз. Адже енергокомпанія сама зацікавлена в правильному нарахуванні обсягів спожитої електроенергії.

Щоб уникнути помилки через людський фактор, ДТЕК Київські електромережі впровадив застосунок Мобільний контролер, який використовують усі фахівці. При фіксації показників контролер вносить дані до програми на смартфоні чи планшеті та робить фото лічильника, яке завантажується у систему для верифікації показників.

Якщо ви все одно маєте сумніви щодо даних, які зафіксував контролер, ви можете залишити заявку на повторне контрольне зняття. А тоді разом із фахівцем слідкувати за процесом і перевірити дані, які він вніс до застосунку.

Міф № 2: Показники можна не передавати, якщо ви самі їх знімаєте.

Правда: Представник енергокомпанії виконує контрольне зняття показників лічильника в середньому раз на шість місяців, як того вимагають нормативні документи. Тож це не дає можливості вираховувати реальний обсяг спожитої вами електроенергії за кожен календарний місяць. Адже для цього показники лічильника необхідно отримувати щомісяця — у два останніх дні поточного місяця і три перших дні наступного.

В іншому випадку, згідно із законодавством, обсяг буде розраховуватись за середньодобовим споживанням.

Міф № 3: Я не хочу зараз впускати незнайомців.

Правда: Контролери завжди мають із собою посвідчення, зокрема, посвідчення працівника ДТЕК Київські електромережі, і зобов’язані його показати за вашим проханням. Якщо ви не вважаєте це достатнім доказом, що перед вами не зловмисник, ви можете подзвонити до кол-центру й уточнити, чи працює такий контролер у компанії.

Нагадуємо, що фахівці лише фіксують показники лічильника, не пропонують жодних інших послуг і не приймають плату від клієнтів за надані послуги.

Джерело: https://biz.nv.ua/ukr/economics/kontrolne-znattya-pokaznikiv-lichilnika-shcho-potribno-znati-ta-yaki-golovni-mifi-novini-ukrajini-50407354.html 

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами