меню
25.06.2025

"ДТЕК Київські електромережі" запустив новий сервіс для клієнтів

"ДТЕК Київські електромережі" пропонує клієнтам новий сервіс "Що, як і чому?" у чат-боті у Viber і Telegram.

Про це йдеться на сайті компанії. 

"Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору", – пояснюють в ДТЕК. 

У ньому можна дізнатися про те: 

  • як і коли передавати покази лічильника; 

  • що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках; 

  • які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити; 

  • що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою; 

  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії; 

  • як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло; 

  • інші практичні поради. 

Щоб скористатись сервісом, слідуйте простим крокам: 

  • У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть "ДТЕК Київські електромережі". 

  • Підпишіться, поділившись номером телефону. 

  • Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі). 

  • Оберіть у меню опцію "Що, як і чому?". 

зв'яжіться з нами