меню
RU
UA
вибір мови
21.03.2020

Позиція ДТЕК Київські електромережі про роботу в умовах карантину

ДТЕК діє в інтересах України і піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, тому створює зручні і безпечні умови їх взаємодії.

Шановні клієнти!

У зв'язку з епідемією коронавируса в світі і Україні ДТЕК Київські електромережі прийняв рішення про введення дистанційного обслуговування клієнтів з 17 березня.

Велика частина адміністративного персоналу переведена на віддалений режим роботи. Співробітники продовжують виконувати свої обов'язки і забезпечують роботу послуг і сервісів компанії, працюючи з дому. Для співробітників, яким необхідно бути присутнім на робочих місцях, забезпечений комплекс заходів з гігієни і знезараженню.

Разом з тим, ДТЕК Київські електромережі надає життєво важливі послуги з електропостачання побутових клієнтів і юридичних клієнтів, включаючи медичні установи. Тому співробітники компанії продовжують робити все можливе для стабільної та безперебійної роботи системи електропостачання, цілодобово проводять аварійно-відновлювальні роботи.

На період карантину всі співробітники технічного підрозділу компанії забезпечені особистими засобами захисту.
Для дотримання вимог, фахівці ДТЕК будуть виконувати всі роботи мінімізуючи контакти з людьми. У компанії розроблені спеціальні інструкції для співробітників і проведено інструктаж.

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ПРО РОБОТУ КОМПАНІЇ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ

Ми підготували відповіді на запитання, що найчастіше задаються. Вони допоможуть вам розібратися, як організована робота компанії на період карантину. Які роботи в компанії будуть тривати для забезпечення безперебійного електропостачання. І як замовити ті чи інші послуги компанії.

1. Як під час карантину працюють Центри обслуговування клієнтів?

На час карантину всі ЦОК переведені в режим дистанційного надання послуг клієнтам, як юридичним особам, так і побутовим клієнтам. Очне обслуговування клієнтів - зупинено.
Інформація про дистанційному режимі роботи центрів обслуговування розміщена на сайті ДТЕК Київські електромережі, сторінці в Фейсбук, на входах в ЦОКи та РЕМ.

Ми просимо наших клієнтів скористатися дистанційними каналами комунікації. Для того, щоб забезпечити ефективну роботу дистанційних каналів обслуговування, ми залучаємо співробітників ЦОК та інших підрозділів.

2. Які заходи здійснила компанія для того, щоб забезпечити безпеку співробітників центрів обслуговування клієнтів, які обслуговують клієнтів дистанційно і знаходяться на роботі?

На час карантину компанія зупинила очне обслуговування юридичних та побутових клієнтів у всіх центрах обслуговування клієнтів. Так ми мінімізуємо живий контакт і виконуємо вимоги органів державної та місцевої влади.
Також компанія визначила мінімальну кількість співробітників ЦОК, необхідну для роботи в приміщеннях, оптимізувала їх графіки роботи і доставку на місце роботи.

3. Як клієнти можуть передати покази електролічильників?

Прийом показів побутових клієнтів триває за допомогою електронних каналів зв'язку: особистий кабінет, форма на сайті, за допомогою Фейсбук, Viber, по телефону. При необхідності ми будемо запускати додаткові канали комунікацій з клієнтами через месенджери.

4. Як виконуються ремонтні роботи?

ДТЕК діє в інтересах України і продовжує робити все необхідне задля надійного електропостачання міст і областей. Ми дбаємо про нашу країну і наших клієнтів в цей непростий час. На час карантину ми направимо всі наявні в поточний момент ресурси на виконання ремонтно-відновлювальних робіт.

5. Чи будуть виконуватися нові підключення до електромереж?

На час карантину компанія буде надавати послуги з приєднання в дистанційному режимі. Оформити заявку на приєднання і надати документи можна на сайті компанії, по електронній пошті або мобільними засобами зв'язку.

Документи (договори, технічні умови) на приєднання будуть направлятися клієнтам по електронній пошті, а оригінали через бокси в центрах обслуговування з 8.00 до 19.00.

Технічні роботи з приєднання будуть виконуватися по мірі можливості компанії, першочергове завдання в цей непростий для всіх час - ремонтні роботи: щоб удома у кожного українця було надійне електропостачання, світло і комфорт.

6. Як організована робота з юридичними особами на час карантину?

Для прийому заявок на послуги від юридичних осіб, сканкопій звітів і надання рахунків, здійснення процесу повторного підключення клієнтів організована через електронну пошту. Крім того встановлены ящики (бокси) для прийому і передачі документів клієнтам в місцях, максимально ізольованих від працівників компанії. Бокси розміщені в коридорах на території центру обслуговування в робочі години з 08:00 до 19:00. Бокси обробляються антисептиками кілька разів на день.

Компанією забезпечується постійний моніторинг прийому й обробки документів, який дозволить не допустити втрати прийнятих від клієнта документів. Про результати обробки співробітники повідомлять клієнтыв по електронній пошті і відправлять скан-копії документів. По завершенню карантину документи в паперовому вигляді можна буде отримати за місцем подачі або поштою - відповідно до побажань клієнта.

Якщо клієнт не надав звіт за період, співробітники забезпечать розрахунок по середньому споживанню, виходячи із затвердженого Кодексом Комерційного Обліку механізму і доставлять документи поштою.

У період карантину просимо клієнтів надавати актуальну контактну інформацію: номер телефону, контакти Viber і електронної пошти. Їх необхідно вказувати в звіті. Це допоможе налагодити швидку комунікацію і оперативно інформувати про суму оплати за послуги та можливості її здійснення.

В умовах карантину Компанія і її співробітники будуть робити все можливе, щоб обробити Вашу заявку якісно і у встановлені терміни.
Разом з тим ми просимо наших клієнтів: по можливості намагайтеся максимально використовувати дистанційні канали обслуговування, не піддавати ризику себе і наших співробітників!

7. Як будуть оброблятися заявки по лічильниках?

Аварійні заявки по роботі приладів обліку можна подати через колл-центр або оформити заявку в особистому кабінеті, написати повідомлення на сторінку Facebook або Viber. Всі заявки будуть оброблятися і фіксуватися співробітниками ДТЕК Київські електромережі онлайн.

Якщо несправність лічильника призвела до відключення електроенергії, і він розміщений на підстанціях, фасаді або опорі, ремонт буде проходити найближчим часом в стандартному режимі роботи.

Якщо несправність лічильника не призводить до відключення електроенергії, але може позначатися на коректності обліку, заявки будуть виконуватися після карантину. Нарахування за період буде проводиться згідно Кодексу комерційного обліку.

8. Як буде проходити розгляд Актів про порушення Правил роздрібного ринку електроенергії (ПРРЕЕ), оформлених до початку карантину? Як по ним будуть нараховуватися штрафи для юридичних та побутових клієнтів?

Ми просимо клієнтів погодитися на розгляд Актів про порушення ПРРЕЕ після закінчення карантину або не відвідувати засідання комісії з розгляду.

Якщо у клієнта і компанії є спірні питання і проведення засідання необхідно, альтернатива фізичної присутності клієнта - відеозв'язок по будь-якому зручному для клієнта каналу (Viber, Telegram, WhatsApp, Skype). Про можливість відеозв'язку можна домовитися з менеджером, який супроводжує розгляд Акту.

Дистанційний зв'язок дозволить бути активним учасником обговорення і не порушувати карантинний режим. Паперові версії протоколів розгляду будуть надані клієнту поштою (в тому числі під час карантину).

9. Як буде проходити розгляд Актів про порушення Правил роздрібного ринку електроенергії (ПРРЕЕ), оформлених під час карантину? Як по ним будуть нараховуватися штрафи для юридичних та побутових клієнтів?

Якщо Акт про порушення ПРРЕЕ буде складено під час карантину, ми рекомендуємо клієнту погодитися на розгляду Акту після закінчення карантину або розгляд без його присутності. Комісія розгляне акт самостійно і запропонує клієнту рішення, які він може прийняти або відхилити. Повернутися до обговорення буде можливо після закінчення карантину.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами