меню
RU
UA
вибір мови
16.03.2020

З турботою про здоров’я: ДТЕК Київські електромережі просить клієнтів звертатися дистанційно

У зв'язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК Київські електромережі з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

  • передати покази лічильника (на сайті та в особистому кабінеті);
  • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії, в т.ч. через відключення в зв'язку з заборгованістю;
  • підтвердити оплату заборгованості перед ДТЕК Київські електромережі;
  • отримати рахунок за повторне підключення та відправити підтвердження оплати заборгованості перед ДТЕК Київські електромережі;
  • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
  • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
  • замовити приєднання до мережі;
  • замовити збільшення потужності;
  • в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл (для юридичних осіб).

Для того щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:

  • зателефонувати до контакт-центру за телефонами 1588; +38 (044) 202 1588; +38 (067) 210 1588; +38 (050) 210 1588;
  • скористатися послугами на сайті компанії - https://www.dtek-kem.com.ua;
  • направити звернення електронною поштою - contact_centre@dtek.com;
  • скористатися месенджером Viber за телефонами: +38 (050) 317 60 08; +38 (050) 317 60 70. Тут доступні наступні послуги: передача показників лічильника, подача заявок та отримання консультацій про роботу лічильника, підтвердження сплати заборгованості та отримання рахунку за повторне підключення;
  • звернутися на сторінку ДТЕК Київські електромережі в Facebook.

Якщо ваше запитання усе-таки вимагає письмового звернення в компанію й не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його у скриньках для кореспонденції за адресами вул. Миколи Закревського 14 і Голосіївський проспект 30-Б.

ДТЕК Київські електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає киян утриматися на час карантину від візитів у Центри обслуговування. 

Довідка

ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформі дій по боротьбі з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров'я й відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін.

В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії.

Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавирусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.

 

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами